نوشته شده توسط : sara

چرا استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی امروزه تا این اندازه فراگیر شده؟ زیرا با رشد جمعیت و افزایش روزافزون آلودگی های مختلف صنعتی و انسانی در آب و خاک، و کاهش کیفیت و بهداشت آب، لزوم استفاده از تصفیه آب کاملاً آشکار شده است.

نفوذ آلودگی به آب و نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است و این امر برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار شود.

قبل از ارائه توضیحات لازم در خصوص انواع دستگاه تصفیه آب و فیلترهای مربوط به اطلاع می رساند عرضه انواع تصفیه آب معتبر با گارانتی اصالت کالا و زمان تحویل 2 تا 4 ساعته با حمل و نصب رایگان (در تهران) با مناسب ترین قیمت ها از سال 1383 توسط شرکت دماتجهیز انجام می گردد. (ارسال برای شهرهای دیگر تا 2 روز کاری با دریافت هزینه ارسال بر اساس دوری مسافت و زمان ثبت سفارش)

ضمناً دماتجهیز عضو رسمی اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع می باشد.

آب لوله کشی حاوی چه آلاینده هایی می باشد؟

در حال حاضر برخی منابع آبی موجود حاوی آلاینده های بسیاری از جمله پس آبهای صنعتی و خانگی، گل و لای، انگل، باکتری، میکروارگانیزم های بیماری زا و ... می باشند که برای سلامتی انسان بسیار مضر بوده و در جریان کلرزنی تصفیه آب شهری بطور کامل از بین نمیروند؛ لذا به منظور حذف کامل آلاینده های شیمیایی محلول در آب و مواد معلق ( میکروب ها ، باکتری ها و ...)، فلزات سنگین و همچنین حذف کامل نیترات و تنظیم سختی آب در محدوده برآورده نمودن نیاز های آب شرب خانگی از دستگاه های تصفیه آب خانگی که مجهز به فیلترهای ممبرین،فیلتر الیافی و... باشد، استفاده می گردد.
دستگاه های تصفیه آب خانگی نه تنها به طور کامل آلاینده های آب را از بین می برند، بلکه با استفاده از فیلتراسیون و افزودن یون های مفید برای بدن به آب (که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت) آب سالم، سبک و گوارا را تأمین می کنند که با نوشیدن و استفاده از آن در مصارفی مانند آشپزی می توانید سلامتی خود و خانواده تان را تضمین نمائید.

مشاهده آلودگی آب تهران در فیلم زیر:


ویدئوی آلودگی آب تهران

 

خطرناک ترین عامل سرطان در آب چیست ؟

یکی از خطرناک ترین مواد محلول در آب نیترات ها می باشند که از عوامل اصلی سرطان زا مخصوصا سرطان معده به حساب می آیند، لذا بمنظور حذف نیترات در آب مصرفی از روشی به نام اسمز معکوس استفاده می گردد. در واقع سیستم اسمز معکوس از غشاهایی تشکیل گردیده است که دارای سوراخ هایی با ابعاد بسیار ریز در حد نانو می باشند که تنها مولکول های آب می توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب قابلیت رد شدن از آن را ندارند. دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار شما قرار می دهد.

مشاهده آنالیز آب لوله کشی تهران در فیلم زیر:


ویدئوی آنالیز آب لوله کشی تهران

 

نکات مهمی که در خصوص لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی قابل ذکر است به شرح زیر می باشد :

  1. در تأسیسات تصفیه آب شهری، نیترات که از خطرناک ترین آلاینده های آب می باشد به هیچ عنوان حذف نمی شود و برای حذف آن به دستگاه تصفیه آب مجهز به فیلترهای پیشرفته نیاز است.
  2. در تصفیه خانه های شهری کلر افزوده شده به منظور از بین بردن باکتری و ضدعفونی کردن آب , ارتباط مستقیمی با بسیاری از سرطان ها و ناهنجاری های جنینی و همچنین بیماری های قلبی و آسم دارد،همچنین لاشه میکروارگانیزم های کشته شده در اثر کلر زنی در آب باقی مانده که خود منشا آلودگی دیگری در آب می باشد.
  3. معمولا آب تصفیه شده از تصفیه خانه های شهری از میان لوله های زنگ زده و قدیمی کیلومترها عبور می کند که این خود موجب آلوده شدن مجدد آب تصفیه شده می گردد.
  4. همانطور که گاز کلر در استخر یا حمام برای ریه انسان مضر بوده و همچنین تماس کلر با پوست و مو موجب ریزش مو و آسیب به پوست می گردد، بنابراین توصیه می شود که کلر موجود در آب لوله کشی شهری مصرفی نیز توسط دستگاه های تصفیه آب خانگی کاملا حذف گردد.
  5. به منظور حفظ و نگهداری طولانی مدت کیفیت آب در بطری های آب معدنی از مواد نگهدارنده ای مانند فلوراید در آب این بطری ها استفاده می گردد، که این ماده خود از عوامل شیمیایی بوده و مصرف مداوم آن نیز خطرناک است.
  6. حتما توجه داشته باشید جوشانیدن آب مصرفی موجب از بین بردن آلودگی میکروبی موجود در آب نمی گردد و ناخالصی و سختی های حل شده در آب را نیز از بین نمی برد بلکه با هرچه بیشتر جوشاندن آب، میزان غلظت املاح و نیترات موجود در آن افزایش می یابد و خود سبب بروز بیماری های متعددی می گردد ، لذا باوجود این باور بسیار غلط در میان عده ای از مردم جوشانیدن آب موجب بهبود کیفیت و تصفیه آب نمی شود. با توجه به مجموع شرایط فوق می توان اینگونه اظهار نظر کرد که امروزه یکی از لوازم و ضروریات زندگی، استفاده از دستگاهی است که مطمئن باشیم آب سالم و باکیفیت را در اختیار ما و عزیزانمان قرار خواهد داد، بنابراین چاره ای جز استفاده از یک دستگاه تصفیه آب مطمئن نخواهیم داشت.دستگاه تصفیه آب

 

 

مقایسه آب معدنی و دستگاه تصفیه آب :

  • املاح
    املاح و ترکیبات موجود در آب معدنی بعد از استفاده پیاپی در بدن رسوب کرده و موجب بیماری هایی از قبیل سنگ کلیه و .. می گردد.
  • تاریخ انقضاء
    آب های معدنی در اروپا فقط یک هفته تاریخ مصرف دارند اما آب معدنی های موجود در فروشگاه های ایران تا 6 ماه!
  • مواد نگهدارنده
    شرکت های تولید کننده آب معدنی برای ماندگاری بیشتر، به ازای هر یک لیتر، نیم میلی گرم فلوراید به آب معدنی اضافه میکنند که این ماده نگهدارنده بدون طعم و بو میباشد و برای بدن انسان بسیار خطرناک و سرطان زاست. هنگامی که فلوراید وارد بافت های بدن می شود، محیط بافت را اشغال نموده و سبب خروج آب های میان بافتی می گردد و بدن به طور خودکار یک لایه ی لزج ایجاد می کند که به مرور زمان بافت ها بزرگ می شوند که اصطلاحا به آن احتباس آب در بدن می گویند. آب خروجی دستگاه تصفیه آب بدون مواد نگهدارنده و کاملا برای بدن مناسب می باشد.
  • شرایط نگهداری
    آب های معدنی در بسته بندی های پلاستیکی عرضه می گردند که شرایط نگهداری خاصی دارند، به طور مثال بسته های آب معدنی نباید در معرض تابش نور مستقیم خورشید قرار بگیرند، در حالی که شرایط نگهداری آب های معدنی موجود در فروشگاه های ایران استاندارد نیست. بسته های پلاستیکی آب معدنی در مقابل نور خورشید مواد پلیمری خود را آزاد کرده و در آب حل می کنند، مواد پلیمری برای سلامتی بسیار خطرناک و سرطلان زاست. دستگاه تصفیه آب هیچ گونه مواد پلیمری را به آب اضافه نمی کند.
  • صرفه اقتصادی
    استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل و آپارتمانها، آب سالم و سبُکی را به شما عرضه می نماید که در مقایسه با بطری های آب معدنی از نظر اقتصادی، کیفیت و سلامت نیز بسیار ارزشمند می باشد. یک خانواده اگر یک دستگاه تصفیه آب خریداری کند هزینه آن در مقابل با خرید بسته های آب معدنی به گونه ای است که در عرض چند ماه جبران خواهد شد. در واقع هزینه خرید دستگاه تصفیه آب بسیار هوشمندانه است.
  • کمک به طبیعت
    استفاده از بطری های آب معدنی بطور روزمره و همیشگی برای طبیعت بسیار زیان بار است. ما انسان ها برای کمک به هرچه زیباتر، پاک تر و بقای کره زمین به اندازه سهم خود از این کره خاکی نباید از مواد پلاستیکی و یکبار مصرف بیش از حد نرمال استفاده کنیم.

فواید دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای:

استفاده از دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای باعث حفظ سلامتی بدن، بهبود کیفیت و طعم غذا و نوشیدنی ها، رقیق ساختن خون جهت جریان راحت‌تر خون در عروق، کمک به هضم و گوارش بهتر غذا، پیشگیری از یبوست، حمل مواد غذایی به تمام سلول‌های بدن، تامین رطوبت پوست چشم‌ها- دهان و ریه، زدودن سموم، پیشگیری از سر درد و سر گیجه، جلوگیری از چین و چروک پوست و ... می گردد.

برخی آلودگی‌های موجود در آب که توسط دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای حذف می‌شوند:

فواید دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای

برخی از مزایای دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای :

فواید دستگاه تصفیه آب

 برای اطلاعات بیشتر به سایت پاکاب مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: دستگاه , تصفیه , آب ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()